Seznamte se s MIS
- umožňuje rychle reagovat na požadavky zákazníků
- shromažďuje všechny informace o zakázce na jednom místě
- hlídá nastavená pravidla pro zaměstnance
- zaměstnancům poskytuje rychle a přehledně informace potřebné pro jejich práci
- umožňuje automatickou výměnu informací se softwary třetích stran
- automaticky shromažďuje důležité informace z celé firmy
- analyzuje klíčové procesy – jak efektivně pracují zaměstnanci, stroje a celá firma
velmi efektivně a přesně řídit společnost.“
Co umí MIS Cicero
Obchod
Maximální využití obchodního potenciálu a náskok před konkurencí jsou priority MIS Cicero pomocí flexibilních postupů CRM, kontroly, správně tříděných využitých informací, analýzy obchodních procesů.
- kategorizované zápisy z jednání, komunikace se zákazníkem
- přidělování úkolů v rámci oddělení obchodu
- evidence stávajících a potenciálních zákazníků
- kalkulace a tvorba nabídek
- evidence zakázek
- dlouhodobé kontrakty
- evidence a analýza reklamací
- správa relevantních dokumentů
- analýza obchodních procesů
- přístup ke všem relevantním údajům o zakázce (stav dat, výroby, materiálu, kooperací, fakturace, reklamací atd.)
Nákup a sklady
Pružný tok materiálu je klíčový pro dodržení výrobního plánu a minimalizaci skladových položek a personálu skladu.
- sklad materiálu
- sklad polotovarů
- sklad hotových výrobků
- blokace materiálu
- správa dodavatelů
- tvorba objednávek
- správa kooperací
Logistika
Organizace kooperačních přesunů materiálu a expedice hotových výrobků přesně dle potřeb všech stran je stejně tak důležitá jako výroba samotná. MIS Cicero poskytuje na pokrytí těchto procesů silné nástroje.
- dodací listy
- paletové listy
- evidence vratných obalů
- plán expedice
- využití čárových kódů, RFID čipů
Normy
Zastřešení práce ve shodě s polygrafickými standardy, statistické přejímky, evidence a analýza interních neshod a reklamací.
- SW podpora ISO9001
- SW podpora FSC
- SW podpora polygrafických norem
- statistické přejímky
- zastřešení práce ve shodě s polygrafickými standardy
- evidence a analýza interních neshod a reklamací
Výroba
Absolutní informovanost a efektivní řízení výrobních procesů znamenají finanční, personální a časové úspory a optimalizaci v oblasti výroby.
- výrobní zakázkový list
- správa tiskových podkladů
- plánování výroby
- správa výrobních zařízení
- JDF/JMF
- PLC karty
- přehled rozpracovanosti zakázek
- správa servisu a údržby
Sběr dat
Analýza reálných nákladů přináší velmi cenné porovnání kalkulovaných dat, výkonnostních parametrů strojů a personálu. Je tak nezbytné pro optimalizaci celkové ekonomiky společnosti.
- JDF/JMF
- PLC karty (on-line)
- touchscreen (off-line)
- analýza reálných nákladů
- zpětná kalkulace
- detailní analýza výrobního procesu
- motivace zaměstnanců
Fakturace
Okamžitá fakturace, kontrola kreditního rámce, platební morálky, blokace a dalších výstupů přispívají k výraznému zlepšení cash-flow a selekci rizikových partnerů.
- vystavení a správa faktur
- sdílené kreditní informace
- blokace
- salda
- komunikace s EIS
Analýzy
Rychlý přehled o důležitých procesech ve firmě, možnost aplikace rychlého manažerského zásahu.
- controlling
- analýza obchodních procesů
- přehled zaplnění kapacit
- přehled rozpracovanosti zakázek
- analýza výkonů strojů a personálu
- porovnání kalkulovaných a reálných nákladů
- rychlý přehled o důležitých procesech ve firmě
- možnost aplikace rychlého manažerského zásahu